Přihlášení

  • Odrůdy
  • Pěstování
  • Kontakt
  • Časté dotazy

    Objednání sazenic

    Jak lze objednat?

    Objednávky přijímáme pouze objednávkovým formulářem, ve kterém jsou uvedeny popisy odrůd a jejich ceny. Produkty, které se v objednávkovém formuláři nezobrazují, objednat nelze.

    Telefonické ani e-mailové objednávky z personálních důvodů bohužel přijímat nemůžeme. Potřebujeme, aby se naši zaměstnanci věnovali péči o sazenice, zapisování telefonických objednávek by už nestíhali. Objednání výše uvedeným formulářem je pro obě strany komfortnější.

    Je možné objednávku změnit?

    Ano, napište nám prosím e-mailem, jak si přejete svou objednávku upravit. Nepotřebujete k tomu dohledávat žádné číslo objednávky nebo variabilní symbol, příslušnou objednávku najdeme podle e-mailové adresy. Stačí tedy odpovědět například na zprávu, kterou jsme vám poslali se shrnutím vaší objednávky.

    Objednávku vám rádi upravíme, dokud ji nezabalíme k odeslání. Po zabalení už je změna problematická. Najít balíček mezi několika sty dalších připravených na paletách k odeslání je náročné, mnohdy je nutné balíky přeskládat opakovaně, protože se ho nepodaří najít napoprvé.

    Proč neposíláte na dobírku?

    Když jsme v předchozích letech dobírku umožňovali, velké množství balíků se nám vrátilo zpět. Pokud doručení balíku selže, přepravní společnost čeká, zda se ho adresát nepřevezme později. Proto se nám balíky vracejí pozdě; v době, kdy už jsou rostliny v něm na vyhození. I když jsou balené tak, aby v balíku vydržely několik dní, rozhodně jim dlouhý pobyt ve tmě neprospívá, a proto je v takovém případě už prodat nemůžeme.

    Vyřízení objednávek

    Kdy budete sazenice posílat?

    Objednávky přijímáme od poloviny února. Kolem poloviny května (v závislosti na počasí) začínáme objednané rostliny posílat. Primárně objednávky vyřizujeme podle data přijetí. A zabere nám přibližně 3 týdny, než zvládneme všechny sazenice odeslat.

    Pokud z nějakého důvodu potřebujete rostliny dříve, zvolte raději osobní odběr. V takovém případě se pro ně můžete stavit od začátku května.

    Můžete mi u sazenic označit odrůdu?

    U všech rostlin prodávaných v EU musí být odrůda uvedena. Označení odrůdy u našich sazenic najdete na květináči každé rostliny. S roztříděním sazenic tak nebudete mít žádný problém.

    Musím si rezervovat konkrétní termín osobního odběru?

    Ne. Pokud vaše objednávka neobsahuje stovky sazenic, můžete se pro ně stavit kdykoliv v otevírací době, kterou vám po objednání napíšeme e-mailem. Pokud je vaše objednávka velká, zavolejte nebo napište nám předem, prosím.

    Nepoškodí se rostliny při přepravě?

    Za to, že se sazenice během posílání nepoškodí, neseme odpovědnost. Během roků předchozích zkušeností jsme vyvinuli speciální systém balení, díky kterému poškození rostlin nehrozí. K újmě tak dojde méně než 1 rostlina z 1000. Pokud by došlo k problému, vyplňte krátký reklamační formulář. Obratem to dáme do pořádku.

    Sazenice na přepravu připravujeme, aby v balení vydržely až týden. Přesto je vhodné je po doručení co nejrychleji vybalit, dát na světlo a zalít.


    Kontakt E-mail, telefon, adresa

    Ing. Václav Kozák a Bc. Eliška Kozáková
    Chvojenec 75, 534 01 Holice

    Obchodní podmínky
    Reklamační formulář
    Časté dotazy
    Rostlinolékařský pas

    info@roubovane-sazenice.cz